תחום שיווק נדל"ן נכסי בתי דירות יוקרה בתוך תחום המגורים הכולל הינו תחום ספציפי אשר דורש ידע רב, ניסיון, קשרים והרבה יצירתיות.

שוק  היוקרה מורכב מדירות נכסי בתי יוקרה אשר מחירן גבוה ביחס לשוק הנדל"ן הכולל, ולכן מטבע הדברים הוא גם מתאים לסוג מצומצם של אוכלוסייה שיכולה להרשות לעצמה לקנות בתים במחירים כאלה גבוהים.

מס' פרמטרים משפיעים על מחיר נכס דירה בית יוקרה:

א. מפרט ו/או רמת גימור – בית היוקרה לרוב בנוי מחומרים מיובאים וממערכות יקרות במיוחד כלל שהנכס יותר מושקע כך גם ערכו עולה. את התוספת למחיר הנכס ביחס למפרט הנכס קובעים גם בעלי המקצוע למשל אדריכל, עיצוב וכו'.

ב. מיקום – המיקום הינו מרכיב חשוב בעלות הנכס. למשל אם נשווה בין נכס עם אותם נתונים אזיי יש הבדל רב בין יישוב ממותג כגון שכונת צהלה בתל אביב לשכונת דניה בחיפה.

ג. עלות הקרקע – לכל יישוב יוקרה, כגון בקיסריה שכונות (9,6,5,4,2), בסביון, בכפר שמריהו, בתל אביב, בהרצלייה פיתוח, בירושלים (שכונת טלביה, רחביה), ברישפון, בנתניה, בארסוף, בית ינאי, בני ציון, זיכרון יעקב (מערב), שכונת דניה בחיפה, שבי ציון,  וכדו' יש מפת מחירים לכל מטר קרקע.

ד. רמת ביקוש – לכל יישוב יוקרה יש רמות ביקוש שונות, אשר משתנות מעת לעת.

ה. מערכות הנכס – בכל נכס מושקעות מערכות מתוחכמות והכל ברוח התקופה.

ו. גודל הנכס – ככל שהקרקע והמ"ר הבנוי של הנכס יהיה יותר גדול כך גם המחיר שלו יהיה יותר גבוהה.

ז. רמת האוכלוסייה באותו יישוב – לשכנים שלך יש השפעה ישירה על מחיר הנכס. במקום שגרים חברי כנסת או ידוענים המחירים עולים.

ח. מכירות של נכסים דומים באותה שכונה עיר וכו'. – לכל יישוב יש מפות מחירים שמאיות אשר קובעות בכמה נמכרו נכסים דומים לשלך…ועוד…

תחום השיווק נדל"ן בקטגוריית היוקרה הינו שוק שונה לחלוטין משוק הנדל"ן והמגורים הרגיל.

ולכן בבואנו לבחור חברה איכותית לשיווק נדל"ן ו/או נכסי בתי דירות יוקרה חשוב לשים לב לדברים הבאים:

ניסיון – ניסיון מוכח בשיווק נדל"ן תחום היוקרה.

  • קשרים – קשרים עם בעלי הון הם המפתח להצלחה של מכירת הנכס.
  • מצגות מקצועיות – על החברה לשווק את הנכס בדיוק כפי שמשווקים פרויקטים למגורים (ראה שיווק פרויקטים למגורים)
  • עשרות פעולות חכמות ויצירתיות – חברה מקצועית לשיווק נכסי בתי דירות יוקרה לא תסתפק בפרסום בלוח יד 2 ו/או בפרסום שלט על הנכס. אלה תכין תכנית מחקר ופעולה רצינית אשר בתוכה יהיו עשרות פעולות למען שיווק הנכס שלך.
  • עיצוב הנכס – חברה מקצועית יודעת שנכס אשר לא ניראה טוב חייב שיפור. היא תבצע בו שיפורים או השבחות על ידי מעצבי הפנים שלה.
  • שיווק יצירתי – חברה מקצועית תדע ליצור בז עבור הנכס שלכם.
  • דיסקרטיות – חברה מקצועית תדע לעשות את כל הפעולות בחוכמה תוך שמירה על דיסקרטיות
  • של בעלי הנכס ו/או מיקום הנכס.
  • יתרון הניהול – חברה אשר מנהלת ומשווקת מס' רב של נכסי יוקרה בישראל ובעולם, תביא עימה ניסיון מועדף למען הצלחת מכירת הנכס שלכם וגם קשרים ענפים.
  • ועוד…

לכן בבואנו לקחת חברה לשיווק נכסי יוקרה חשוב לבדוק כי כל ההבטחות מקוימות, לחברה יש פרוטפוליו של ממליצים רבים, ההסכם הינו הסכם שמאגד בתוכו את כל הנאמר, לחברה יש מכירות מוכחות והיא שולטת ומכירה את המיקום של הנכס שלכם.

להלן קישור לכתבה מעניינת על שוק היוקרה הישראלי:

 30 דירות / נכסי / בתי היוקרה היקרות ביותר שנמכרו בשנת 2016 – סקירה על שוק נכסי היוקרה בישראל.

למה אליטה הום את שואלים? הכנסו לקישור הבא

אנחנו כמהים לאתגר הבא, ואתם?

Elita home Team

[email protected]

Comments are closed.