שיווק דירות יוקרה | עיצוב דירות יוקרה | ניהול דירות יוקרה | חברה לשיווק פרויקטים

שיווק דירות יוקרה | עיצוב דירות יוקרה | ניהול דירות יוקרה | חברה לשיווק פרויקטים | אליטה הום

לפני שמתחילים לשווק דירות יוקרה: 5 כללים לעיצוב דירת יוקרה

מעוניינים להצליח בשיווק הדירות? שימו לב שעיצוב מוצלח הוא מתכון להצלחה שלכם.

לא קל לשווק. הכלל הזה נכון לכל תחום וגם לתחום הנדל"ן. לקוחות בוחנים היטב כל עסקה ומתלבטים באשר לכדאיות שלהם. כאשר מדובר על עסקה משמעותית כמו רכישה של נכס הרי ההתלבטות גדלה שבעתיים. כי לא כל יום קונים בית. מה יוכלו לעשות המשווקים על מנת להצליח למכור את הדירות בצורה מהירה ויעילה? התשובה היא עיצוב נכון. כאשר הדירות מעוצבות בצורה מקצועית הם רוכשים את ליבם של הלקוחות. מסתבר שעיצוב מושקע ויוקרתי יעזור לכם לשווק את הדירות טוב יותר.

כלים לעיצוב דירת יוקרה

כלל ראשון – אור בעיניים

מי לא אוהב אור? אור טבעי עושה הרגשה נהדרת. אין מי שישמח לרכוש דירה חשוכה. חלונות גדולים ישפכו אור שמש טבעי ברחבי הבית וירימו את ערכו פלאים.

כלל שני – מרווחים

גם אתם מנסים לדחוס לתוך שטח מוגבל של חדרים עוד פינות שימושיות? זכרו שחשוב לתת הרגשה של רוחב. הרווח והגודל של השטחים משרים אווירה נעימה על בני הבית. תכננו פרוזדורים רחבים מספיק והשאירו מקום ליצירת תחושה של פתיחות. אל תחסמו כל אזור ריק בעוד ספריה או עוד פינה לקריאה.

כלל שלישי – מטבח נעים

אחד החלקים היותר משמעותיים בכל בית הוא המטבח. זה לא סוד שהעם צועד על קיבתו. ואכן למטבח יש חלק מהותי בהתנהלות של כל המשפחה. ולכן צריך המטבח היות נוח ושימושי מאוד. הן למטרת הכנת המאכלים והן עבור בילוי משותף.

כלל רביעי – חדר מגורים

מה בדבר הסלון? הוא אמור להיות מרשים ונאה. ועונה על הדרישות כאשר יש צורך לארח משפחה וחברים . לשם כך יש לתכנן את הסלון מותאם כחוויה משפחתית ונוח מבחינת הישיבה ומתאים לקיום שיחות פנים מול פנים למשפחה וחברים.

כלל חמישי – כלים סניטריים

לכלים הסניטריים יש משמעות רבה ביחס למראה של הבית. ולכן יש להשקיע בכלים סניטריים יוקרתיים ומעוצבים היטב. אמנם המחיר שלהם יקר יותר – אך הם משפיעם במידה רבה על המראה ועל החיבור של המבקרים במקום.

עצבו בצורה מקצועית ומושקעת, פנו למעצבת מקצועית ותראו בעצמכם עד כמה רף המכירות יזנק מעלה.

הכותבת, אודליה ברזילי, היא מעצבת פנים המלווה פרויקטים משלב התכניות, פיקוח על הפרויקט ועד הסטיילינג של הבית.

קריאה מהנה

אליטה הום

Comments are closed.