שיווק פרויקטים למגורים לפי הקונים הפוטנציאליים

אליטה הום – שיווק פרויקטים למגורים

מה החשיבות של רישום וניהול קונים פוטנציאליים ומי אחראי על זה בעת שיווק פרויקטים למגורים? למה עדיף שהשיווק של דירות יוקרה יתבצע על ידי חברה חיצונית ולא על ידי הקבלן?

הנושא של שיווק פרויקטים בענף הנדל"ן מורכב מכפי שנהוג לחשוב וזאת בגלל כמה סיבות מרכזיות. ראשית, גם חברת הבנייה המקצועית ביותר לא בהכרח יודעת איך לשווק לפרסם את הפרויקטים שלה – כי זה לא מה שהיא מתמחה בו.

שנית, לרוב היזמים והקבלנים אין מנגנון מסודר לרישום וניהול קונים פוטנציאליים. בהיעדר מנגנון כזה, עלול לעבור זמן רב מהרגע שבו הפרויקט מוכן לאכלוס ועד שהמידע עליו מגיע לקהל היעד הרלוונטי. עם זאת, יש גם פתרונות לשתי הבעיות ומסתבר שאפשר לרכז אותם תחת קורת גג אחת.

החבילה של אליטה הום תשווק אותך עוד היום

אליטה הום – ניהול ושיווק פרויקטים ודירות יוקרה מציעה את השירות שחיכית לו. היות ואנו מכירים מקרוב את הצרכים שלך ושל קבלנים, יזמים וחברות בניה, יש לנו את היכולת לרכז עבורך חבילת שירותים ב-360 מעלות.

המעטפת המלאה כוללת את כל הפתרונות שחיפשת עבור שיווק פרויקטים. כך אנו מורידים ממך כאב ראש, חוסכים לך בהוצאות פרסום ושיווק ובעקר מאפשרים לך להמשיך להתעסק בבנייה וביזמות.

החשיבות של שיווק פרויקטים למגורים מול קונים פוטנציאליים

רישום וניהול קונים פוטנציאליים מאפשרת לפנות ישירות אליהם עם כל פרויקט חדש שנבנה. כאשר חברה חיצונית אחראית על זה ומבצעת את השיווק, הקבלן יכול להמשיך לבנות ולדאוג לעמוד בלוח הזמנים ובהתחייבויות קודמות.

כל הפתרונות במקום אחד

אם תמיד שאלת את עצמך איך אפשר להרוויח יותר מפרויקטים יוקרתיים בענף הנדל"ן, הגעת למקום הנכון. אנו נשווק עבורך את הדירות ואת הפרויקט באמצעי התקשורת ונשתמש בשיטות מתקדמות כדי ליצור יחסי ציבור חיוביים. בתוך כך, נשתמש במאגר הקונים הפוטנציאליים ונביא אותם אליך במסגרת חבילת השירותים המשתלמת.

לא משנה באיזה שלב הבנייה, כל שנותר לך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר – ולשוחח עוד היום עם נציגי אליטה הום, שמתמחה בנושא של שיווק פרויקטים למגורים.

צוות שלם שעומד לרשותך

חברת אליטה הוא היא חברה המתמחה בתחום שיווק פרויקטים בנדל"ן. החברה מעמידה לרשותך צוות שלם אשר עובד בשיתוף פעולה למען שיווק ומכירת הפרויקט שלך. שיתוף הפעולה מאפשר לנו להגיע אל קהל היעד הנכון ולאכלס את הפרויקט ומאפשר לך להמשיך להתנהל בראש שקט ובידיעה כי הפרויקט שלך נמצא בידיים טובות. לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל לעמוד לרשותך, נשמח לקבל עכשיו את פנייתך.

Comments are closed.