שיווק פרויקטים – לפני ואחרי הבניה

מה חברות בניה צריכות לעשות כדי לשווק פרויקטים יוקרתיים? איך בונים קמפיין פרסומי נרחב?

קבלנים, יזמים וחברות בנייה שלוקחים על עצמם הקמת פרויקטים יוקרתיים צריכים לדעת כיצד לשווק אותם. ברוב המקרים, הדרך לשווק דירות יוקרה שונה מהאופן שבו עושים זאת עם דירות רגילות וגם המשאבים המושקעים בקמפיין הפרסומי הם גבוהים יותר. מצד שני, הקבלנים מתמחים בבנייה ולא בשיווק ולכן עדיף להם לרכז את הנושא אצל חברה מקצועית שיודעת לעשות את זה.

אליטה הום עובדת בשביל הפרויקט שלך

חבילת שירותים ופתרונות ב-360 מעלות הופכת את אליטה הום לחברה שאותה חיפשת לטובת שיווק פרויקטים יוקרתיים. אם עד היום נאלצת לבזבז זמן יקר ערך בשיווק של הפרויקט אחרי הבנייה, נשמח לשחרר אותך מהמעמסה ולהביא אליך רק לקוחות רלוונטיים.

איך נעבוד בשבילך? קודם נבצע ניתוח שוק ומחקר מעמיק ולאחר מכן נספק ייעוץ תכנוני והנדסי. בין לבין, נבנה עבורך את הקונספט השיווקי ונצא בקמפיין פרסומי נרחב. כמו כן, נבצע עשרות פעולות למיתוג ויחסי ציבור ונחשוף אותך לקונים או שוכרים פוטנציאליים. בנית פרויקט יוקרתי? אין סיבה לחכות עם השיווק שלו!

שלבים בשיווק פרויקטים

הסוד של שיווק פרויקטים אפקטיבי הוא להתחיל את התהליך תוך כדי הבנייה. האמת היא שלא חייבים להגיע לשלב עבודות הגמר על מנת לשווק את הפרויקט, מה גם שיש כלים דיגיטליים שמאפשרים להפיץ את המידע עוד לפני שמקבלים אישור אכלוס.

בהמשך, כדאי לבצע פעולות שיווק חכמות על מנת לייחד את הפרויקט מפרויקטים אחרים. אם בנסיבות כאלה גם משתמשים באנשי שיווק ומכירות מעולים, מקצרים את משך הזמן שעובר מרגע תחילת הבנייה ועד שהקבלן חותם על חוזה מכירה מול הקונים.

קמפיין שיווק פרויקטים מתחיל עכשיו

אנו נבנה עבורך את הקמפיין הפרסומי והשיווקי מא' עד ת'. ברור לנו שהרצון שלך הוא להמשיך להתעסק במה שהתמחית בו, לכן המטרה היא לחסוך עבורך זמן וכאב ראש.

רוצה לנסות אותנו? בהשארת פרטים באתר נדאג שנציגי אליטה הום יתחילו לעבוד בהקדם על שיווק הפרויקט שלך תוך הקדשת מלוא הידע, הניסיון והמרץ שברשותנו.

צוות שלם שעומד לרשותך

חברת אליטה הוא היא חברה המתמחה בתחום שיווק פרויקטים בנדל"ן. החברה מעמידה לרשותך צוות שלם אשר עובד בשיתוף פעולה למען שיווק ומכירת הפרויקט שלך. שיתוף הפעולה מאפשר לנו להגיע אל קהל היעד הנכון ולאכלס את הפרויקט ומאפשר לך להמשיך להתנהל בראש שקט ובידיעה כי הפרויקט שלך נמצא בידיים טובות. לפרטים נוספים ובדיקה כיצד נוכל לעמוד לרשותך, נשמח לקבל עכשיו את פנייתך.

Comments are closed.