שיווק נדל"ן ונכסי יוקרה

איך משווקים נכסי יוקרה? מה יזמים יכולים לעשות כדי לחסוך זמן וכסף בתהליך השיווק?

נכס נדל"ן הוא מוצר לכל דבר ועניין ובשביל לשווק אותו צריך להכיר את הדרישות של קהל היעד. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו משווקים דירות בפרויקט מחיר למשתכן לבין האופן שבו מפרסמים נכסי יוקרה. עם זאת, הבעיה היא שלרוב היזמים וגם חברות הבנייה אין את הידע, הזמן או הכלים לבצע שיווק נדל"ן כמו שצריך – אלא אם הם משתמשים בשירות של חברה מקצועית ומיומנת.

דרכנו הנכס שלך שווה יותר

אליטה הום מתמחה בניהול ושיווק פרויקטים ודירות יוקרה. אם סיימת לבנות פרויקט ותמיד חיפשת חברה שתשווק את הדירות במהירות וביעילות – הגעת למקום הנכון. דרכנו הנכס שלך שווה יותר ואנו נדע לפנות אל קהל היעד שמחפש נכסי יוקרה, תוך שימוש בארגז כלים מגוון ובו:

  • ניתוח ומחקר שוק
  • הקצאת משאבים לפרסום באפיקים הרלוונטיים לקהל היעד שלך
  • ניסוח תכנית שיווק ופרסום בכל המדיה
  • עשרות פעולות מיתוג ויחסי ציבור
  • יצירת בולטות מול פרויקטים מתחרים
  • בניית קונספט וקמפיין פרסומי נרחב

רוצה שגורם מקצועי יבצע עבורך שיווק נדל"ן כדי שיהיה לך קל יותר לחזור ולהתעסק בעבודה שלך? נשמח לעשות זאת עבורך.

היתרונות של שיווק נדל"ן חיצוני

אנשים שמתעניינים בנכסי יוקרה רוצים לקבל טיפול של 360 מעלות. אם לקבלן או ליזם אין את הפנאי לנהל את השיווק מולם, הם עלולים פשוט לעזוב את הפרויקט ולעבור לנכס אחר. בדיוק כאן נכנסים לתמונה היתרונות של שיווק חיצוני.

בעזרת שיווק חיצוני הנכס של הקבלן נמצא בידיים טובות שמתמחות בזה. במקום שחברת הבנייה או היזם יבזבזו זמן יקר ערך בהכשרת אנשי שיווק ומכירות, הם יכולים פשוט לקבל מעטפת שירותים מושלמת ומשתלמת שחוסכת להם כסף.

נדל"ן משווקים עם הטובים ביותר

אליטה הום גאה להיות שותפה שלך בשיווק הנכסים והפרויקט. אנו מספקים מעטפת שירותים ומטפלים בך מא' ועד ת'.

רוצה להתחיל עם שיווק נדל"ן בהקדם? נציגינו ישמחו להוריד ממך את כאב הראש מיד לאחר השארת פרטים באתר.

שיווק דירות יוקרה, תיווך דירות יוקרה, ניהול דירות יוקרה, מתווכי יוקרה, שיווק פרויקטים חדשים, שיווק נכסי יוקרה שיווק דירות יוקרה, בתי יוקרה, נכסי יוקרה, שיווק נדל"ן יוקרה

 

Comments are closed.